Кваліфікаційні тести новачків – Регламент

В спорткомплексі НАУ (проспект Комарова, 1) 2 квітня 2016 року пройдуть кваліфікаційні тести новачків.

До вашої уваги представляємо Регламент: 

Тестові завдання
І. Загальні положення
Назва заходу: кваліфікаційні тести новачків Федерації альпінізма та скелелазіння
Мета: визначення загальної спортивної та технічної підготовленості новачків до альпіністських сходжень
Вимоги до учасників: Всі учасники мають навчатися в секціях Федерації альпінізму та скелелазіння або с/к «Вертикаль» на рівні НП-1 або НП-2.
Склад команди: 3 чоловіки (можливе формування команд під час Старту) :

Внесок: 50 гривень для членів ФАІС, 70 гривень для інших

Адреса проведення: Спорткомплекс Національного авіаційного університету, проспект Космонавта Комарова, 1

Дата та час проведення: 02.04.2016, субота з 12-00 до 17-00

Заяви на участь надсилати на адресу elena-n73@mail.ru; в заявці слід вказати бажаний день та час проведення тестувань (в вищезазначених межах)

ІІ. Регламент етапу «Зв’язки»

1. Спорядження.

На учасника

Назва

Кількість

1

Система, яка відповідає UIAA

1

2

Альпіністські черевики (є можливість прокату)

1 пара

3

Каска

1

4

Самостраховка з динамічної мотузки з двома усами

1

5

Прусік (репшнур діам. 6 мм, довжиною 1.5 м)

1

6

Карабін муфтований

5

7

Страхувальний пристрій, який відповідає UIAA

1

8

Страхувальні рукавички

1 пара

На зв’язку

1

Відтяжки

10

2

Петлі довгі (>120 см)

3

3

Мотузка динамічна, 50 м

1

4

Мотузка дюльферна (статична або динамічна), 50 м

1

 

2. Предстартова підготовка та Старт.

На місце старту зв’язка виходить повністю підготовленою: особисте спорядження одягнене; спорядження на зв’язку повністю розвішене та розкладене. Перший та третій учасники зв’язані динамічною мотузкою вузлами «зустрічна вісімка».

Протягом проходження етапу верхній учасник повинен постійно мати суддівську страховку.

3. Підйом.

Під час підйому обов’язковою є зміна ведучого на проміжку між першою та передостанньою станцією. Судді можуть вказати місце обов’язкової зміни ведучого. Другий учасник під час підйому повинен бути пристрахований до основної мотузки схоплюючим вузлом.

Категорично забороняється пропуск страхувальних шлямбурів ведучим.

5. Спуск.

Перший спускається по дюльферній мотузці з верхньою страховкою основною зв’язочною мотузкою. Останній учасник спускається по здвоєній мотузці із підстраховкою схоплюючим вузлом.

6. Визначення результату.

Після зупинки руху визначається відстань, яку пройшов кожен учасник вздовж основної лінії траси. Якщо в момент зупинки учасник стоїть на самостраховці, визначається відстань до точки страховки. Якщо учасник знаходився в русі, то для першого учасника відстань визначається до точки продягання мотузки, я для другого – відстань визначається до нижньої точки розташування тіла. Відстань, яку пройшла зв’язка визначається як сума відстаней, які пройшли обидва учасники.

1. Результат зв’язки в балах (Б) визначається, виходячи з балів за пройдену відстань (С) мінус сума штрафних балів (Т)

Б = С – Т,

С=См*Н/Нм,

де С – бали за пройдену відстань;

Т – сума штрафних балів за техніку, яку визначають судді у відповідності до таблиці штрафів;

См – базова кількість балів для даного виду змагань;

Н – відстань, яку пройшла зв’язка;

Нм – максимальна відстань, яка була пройдена на цих змаганнях;

 

2. Якщо обидва учасника досягли фінішу до кінця контрольного часу, то фіксується час, витрачений на проходження, а бали С за пройдену відстань визначаються базовою кількістю балів См, помноженим на відношення контрольного часу tk до фактично витраченого часу.

С=См*tk/tф.

Контрольний час становить 40 хвилин.

 

3. Якщо після віднімання результат зв’язки виявляється негативним, та зв’язці зараховується нульовий результат.

Таблица штрафів

Вид порушення

Штраф

1

а) розрив зв’язки

Дискваліфікація

б) перевищення контрольного часу
в) вихід за обмеження
г) відсутність страховки/самостраховки
д) пропуск точки страховки
е) повернення на місце старту після старту
ж) відсутність блокування двох точок страховки на станції
з) пропуск точки страховки, фінішу або контрольного орієнтиру
и) не пройдений учасником контрольний проміжок траси
і) втрата каски
к) втрата дюльферної мотузки
л) використання суддівської страховки
м) втрата суддівської страховки  

2

Зрив учасника, який іде першим

0,1*См

3

Невірна страховка/самостраховка

0,03*См

4

Втрата спорядження (за кожен предмет)

0,01*См

5

Травма учасника за провини команди

0,03*См

 

Пояснення до таблиці штрафів:

• поз. 1а – розрив зв’язки фіксується, якщо учасники знаходяться на маршруті не зв’язаними основною мотузкою безпечним вузлом або прив’язані прусіком схоплюючим вузлом, окрім випадків знаходження на станції на самостраховці;

• поз. 1г – відсутність страховки/самостраховки фіксується в наступних випадках:

– на пункті страховки учасник не має страховки/самостраховки;

– мотузка для страховки учасника не проходе через страховочний пристрій та карабін на станції або випущена з рук страхуючого без закріплення відповідним вузлом;

– на станції для страховки використовується лише одна незблокована точка страховки;

– спуск дюльфером учасника без верхньої страховки або без схоплюючого вузла

• поз. 1д – пропуск точки страховки фіксується, якщо точка страховки знаходиться нижче обох колін учасника й він не може дістати точку, не роблячи перехват;

• поз. 1ж – блокування точок повинно відбуватися петлею основної мотузки або стандартними петлями.

• поз. 1з – станція страховки вважається пропущеною, якщо на ній не організований прийом и випуск напарника;

• поз. 1и – контрольний проміжок вважається пройденим, якщо учасник, який іде першим, самостійно пройшов проміжок повністю й став на самостраховку на станції;

• поз. 3 – невірна страховка/самостраховка фіксується в таких випадках:

– невикористання пристрою для страховки при страховці або його невірне використання;

– провисання петлі мотузки для страховки нижче ніг учасника, який страхує або йде першим;

– довжина самостраховки більше 1,5 м.

• поз. 4 – спорядження вважається втраченим, якщо воно впало на землю, лишилось на місці старту або лишилось на трасі.

 

ІІ. Регламент етапу «Лазання»

  1. На етапі лазання всі учасники повинні пролізти скелелазний маршрут відповідної категорії складності
  2. Лазання відбувається з верхньою страховкою;
  3. Страховку забезпечує партнер по зв’язці.
  4. Учасник, який лізе повинен бути обутим в альпіністські черевики.
  5. При відсутності альпіністських черевик їх можна взяти напрокат на стенді.
  6. Фіксується час проходження траси
  7. В кінці траси учасники мають зафіксувати факт пролазу повисанням протягом 2-х секунд на останній зацепі.
  8. Лазання відбувається до завершення пролазу або зриву.

 

ІІІ. Регламент етапу «Вузли»

  1. Кожен з учасників повинен нав’язати три (на вибір судді) з нижчепойменованих вузлів:

1)      Вісімка (1 кінцем и двома)

2)      Булінь

3)      Прямий

4)      Зустрічний

5)      Грепвайн

6)      Австрийскій провідник

7)      Стремя

8)      УІАА

9)      Прусік (класичний та французький), автоблок

10)  Бахмана

  1. Вузли повинні бути зав’язані без перехльостів, чітко, однозначно та за час, менший 10 секунд на кожний вузол
  2. Навести приклади використання зав’язаних вузлів.

 

 

 

IV. Регламент етапу «Загально-фізична підготовка»

  1. Кожен учасник команди повинен здати виконати такі фізичні вправи:

1)      Підтягування (мінімум 8 раз хлопці, 2 рази дівчата)

2)      Віджимання (мінімум 15 раз хлопці, 12 раз дівчата)

3)      Прес – на скамійці, прямі ноги нижче тазу, голова опускається нижче тазу (мінімум 30 разів хлопці, 20 разів дівчата)

4)      Крос 5 км (25 хв хлопці, 30 хв дівчата)

всі питання направляйте Олександру Ткачуку kyiv.climber@gmail.com

0 Comments

Leave a reply

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2024  ФЕДЕРАЦИЯ АЛЬПИНИЗМА И СКАЛОЛАЗАНИЯ ГОРОДА КИЕВА

Log in with your credentials

Forgot your details?