Положення Чемпіонату Києва з техніики альпінізму на штучному рел’єфі

Нагадуємо,  що 16-17 грудня 2017 року на стенді в НАУ пройде Чемпіонат Києва з техніки альпінізму (Домбайскі зв’язки)

Попередні заявки на адресу fais.kiev@gmail.com або тут приймаються до 23:59 13 грудня 2017 року.

Пропонуємо розглянуте детальне Положення: 

Скачать в ворде
ПОЛОЖЕННЯ

ЧЕМПІОНАТ КИЄВА З ТЕХНІКИ АЛЬПІНІЗМУ НА штучному рельєфі

«Домбайскі зв`язки  – 2017»

1.   Мета та задачи:

  • Популяризація альпінізму і скелелазіння.
  • Удосконалення спортивної майстерності в даних видах спорту.
  • Виявлення найсильніших спортсменів.
  • Обмін досвідом між спортсменами.

2.   Час та місце проведення:

16-17 грудня 2017 року.

Спортивний комплекс НАУ, проспект Космонавта 1

3.   Організатор змагань:

  • Федерація Альпінізму і Скелелазіння міста Києва

 

4.   Програма змагань

16 грудня Субота.

9:00       Початок реєстрації.

9:30       Закінчення реєстрації. Жеребкування.

9:45       Відкриття змагань.

10:00     Перегляд траси «Кваліфікація».

10:15     Старт.

17:30     Визначення результатів.

18:00     Оголошення фіналістів.

17 грудня Неділя.

9:00       Перегляд траси фіналу.

9:30       Старт першої зв`язки.

17:00 (або після фінішу заключної зв’язки) Підведення підсумків.

18:00 (або після підведення підсумків) Нагородження переможців та призерів..

5.   Умови проведення:

До участі в змаганнях допускаються команди у складі двох учасників, що заявилися на змагання. Змагання проходять у два етапи: «Кваліфікація» та «Фінал».

У заявці зв’язка вказує: ПІБ, рік народження, секцію, спортивну кваліфікацію.

Суддями оцінюється час і грамотність (див. Таблицю штрафів) проходження трас.

Жіночі зв`язки виступають у загальному заліку.

Змагання проводяться в два етапи:

1-й етап – «Кваліфікація». Старт відкритий за жеребкуванням.

2-й етап – «Фінал». У фіналі беруть участь кращі команди з етапу «Кваліфікація». Старти закриті. Черговість – згідно зайнятих місць в кваліфікації.

Переможці змагань нагороджуються призами, грамотами та медалями.

Попередні заявки з зазначенням імен, прізвищ, дат народження, розрядів учасників подаються у електронному вигляді на адресу fais.kiev@gmail.com або на сайті КФАіС. Попередні заявки приймаються до 23:59 13 грудня 2017 року. Зв’язки, які не заявились попередньо, будуть допущені до змагань лише при наявності можливості і тільки після проходження всіх зв’язок, які подали попередні заявки.

 

Заявки із зазначенням прізвищ, віку, кваліфікації спортсменів, подаються в письмовій формі на місці проведення змагань не пізніше 9 години 30 хвилин 16 грудня 2017 року. Стартовий внесок 150 грн з учасника. Для членів КФАіС – 100 грн. Якщо зв’язка не була заявлена ​​попередньо, з такої зв’язки додатково стягується стартовий внесок – 100 грн.

 

ВИМОГИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ

 

1.1.   Загальні положення

Зв`язки в складі двох учасників проходять трасу, підготовлену суддівською колегією, здійснюючи взаємну страховку, використовуючи в зазначеному порядку пункти страховки (‘станції’) і проміжні пункти страховки, підготовлені суддями, зі зміною першого. Змагання завершується спуском по мотузці обох учасників на місце фінішу і просмикування мотузки. На трасі учасникам надається одна спроба для проходження маршруту, яка вважається здійсненою в момент старту першого учасника.

У разі порушення учасниками правил безпеки, зв’язка може бути дискваліфікована за рішенням судді.

Протести подаються в письмовому вигляді капітаном команди головному судді.

Старт. До старту учасники повинні бути зв’язані динамічною мотузкою (UIAA) вузлами зустрічна вісімка або подвійний булінь і бути повністю готовими до старту. Після стартового сигналу зв’язка починає лазіння по маршруту. Час на підготовку до старту 3 хвилини з моменту запрошення. У разі неготовності зв’язки до старту право на старт передається наступній зв’язці. Та ж зв’язка, яка не змогла стартувати переноситься в кінець черги і стартує в тому випадку, якщо залишиться час, відведений на проведення змагань.

Після стартового сигналу передача спорядження зв’язці заборонена.

Підйом. Перший учасник починає лазіння зі страховкою яку забезпечує йому другий учасник, використовуючи при цьому для проміжної страховки:

  • гаки, відмічені суддями – «суддівські точки». Пропуск таких точок є порушенням. Навантаження першим учасником таких «суддівських точок» не є порушенням.
  • гаки тільки для страховки. На трасі можуть бути присутніми такі точки, які дозволяється використовувати тільки для страховки. Їх позначення буде відрізнятися від інших суддівських точок. Наявність таких точок буде спеціально обумовлено. Навантаження і пропуск такої точки першим учасником є ​​порушенням.
  • для проходження траси учасник може встановлювати свої точки і використовувати їх для проходження в якості штучних точок опори.

Підійшовши до чергового пункту колективної страховки (станції), перший учасник стає на «самостраховку» і організовує страховку другому учаснику, після чого другий долає ту саму ділянку і підходить до першого, знімаючи з траси все «своє» спорядження. При цьому, другому учаснику дозволено навантажувати всі точки, в т.ч. і суддівські. Перед проходженням наступної ділянки попередня ділянка повинна бути звільнена від спорядження.

При необхідності зміни ведучого, другий учасник підходить до пункту страховки і фіксує відвідування пункту дотиком до центрального карабіну (ставати на «самостраховку» не обов’язково), продовжує рух за маршрутом, не втрачаючи страховки першого.

Рух спортсменів відбувається поперемінно, тобто один страхує, інший лізе, ні в якому разі не одночасно.

Обов’язковою умовою є зміна ведучого. Зміна проводиться на обладнаних суддями пунктах колективної страховки (станціях).

Якщо на трасі є “маятник”, то мотузку вклацають в маятниковий карабін з наступним закручуванням муфти. Після виконання “маятника” учасники повинні зібратися разом на пункті страховки, висмикнути мотузку, зв’язатись, пред’явити вузол судді і тільки після цього продовжити рух.

Спуск по мотузці («Дюльфер»). При проходженні цього етапу зв’язка підходить до станції, навішує на передбачене суддівською колегією спускове кільце (петлю, карабін) спускову мотузку і по черзі спускається по ній будь-яким або встановленим суддівською колегією способом, при цьому кожен учасник повинен мати страховку або «самостраховку». Після закінчення спуску зв’язка стає на «самостраховку» і просмикує мотузку.

Організація спуску по мотузці. Учасник, що залишає станцію першим навішує спускову мотузку на спускове кільце (петлю, карабін), зав’язує на кінці контрольний вузол і починає по ній спуск з організованою напарником верхньою страховкою. Спустившись, встає на «самостраховку» і зав’язує загальний вузол на спусковий та зв’язкової мотузці (вузол прикріплює до себе або закріплює на станції).

Учасник, що залишає станцію другим навішує подвійну мотузку, зав’язує «схоплюючий» вузол, знімає «самостраховку», починає спуск, спускається до наступної станції і стає на «самостраховку».

Фініш. Фінішем є момент падіння всіх мотузок на місце фінішу.

Судійська страховка здійснюється для учасника, що йде першим у зв`язці.

Ситуації, що не обумовлені даним положенням, розцінюються на користь команди, якщо це не несе потенційної загрози безпеки учасникам.

Суддівська колегія, в разі необхідності може вносити зміни в правила проведення змагань до старту першої зв’язки кожного етапу з обов’язковим повідомленням усіх учасників.

 

1.2.   Спорядження

1.2.1.     Зв’язковую мотузкою команди будуть забезпечені організаторами змагань.

1.2.2.     Обов’язкове спорядження:

  • страхувальні системи, що задовольняють вимогам UIAA
  • каски
  • самостраховки з карабінами з муфтою
  • відтяжки
  • петлі, карабіни
  • спусковий пристрій, що задовольняє вимогам UIAA
  • “Пруссік” або інший аналогічний пристрій для спуску останнього в зв’язці на подвійній мотузці
    • Рекомендоване спорядження
  • «драбинки»
  • спускова (дюльферна) мотузка
  • спорядження для організації страховки (стопери, френди, гаки …). Тільки для Фіналу.
  • рукавички
    • Додаткове альпіністське спорядження за бажанням зв’язки, що відповідає вимогам безпеки (на розсуд головного судді).
    • Суддя може заборонити використовувати спорядження, якщо вважатиме його стан таким, що не задовольняє вимогам безпеки.
  • Визначення результату зв’язки
  1. Переможець визначається за найменшим часом подолання траси з урахуванням штрафу.
  2. Якщо зв’язка не вкладається в контрольний час (КЧ), її результат визначається сумою відстаней пройдених обома учасниками з урахуванням штрафу. Такі зв’язки займають місця нижче зв’язок, що подолали всю трасу змагань.

– якщо в момент зупинки руху учасник стоїть на самостраховці, відстань визначається до точки страховки

– якщо учасник лізе першим, відстань визначається до верхньої точки страховки в яку він «проклацнув» мотузку

– якщо учасник лізе з верхньою страховкою або по перилах, відстань визначається до нижньої точки тіла учасника.

  1. Якщо після вирахування штрафів результат зв’язки виявляється негативним, то їй зараховується нульовий результат.
  2. У разі рівного розподілу результатів перевага віддається зв’язці, що стартувала раніше.

Таблиця штрафних балів

  Вид порушення Штраф
1 а) розрив зв`язки

б) перевищення контрольного часу

в) вихід за обмеження

г) пропуск суддівської точки страховки

д) відсутність блокування двох точок страховки на пункті страховки

е) пропуск пункту страховки, фінішу або контрольного орієнтира

ж) не пройдена учасником контрольна ділянка траси, немає зміни ведучого на пункті зміни ведучого

з) втрата каски

Зупинка руху, зняття
2 Відсутність страховки / самострахування 0,3*КЧ(или ДТ)
3 Навантаження (у т.ч. при зриві) суддівської точки страховки, промаркованій як “тільки для страховки” 0,1*КЧ(или ДТ)
4 Зрив учасника, що йде першим 0,1*КЧ(или ДТ)
5 Неправильна страхування, самострахування 0,03*КЧ(или ДТ)
6 Втрата спорядження (за кожен предмет) 0,01*КЧ(или ДТ)
7 Травма учасника з вини команди 0,03*КЧ(или ДТ)

 

Пояснення до таблиці штрафів:

– КЧ – контрольний час проходження траси

– ДТ – повна довжина траси

– пункт 1а – розрив зв’язки фіксується, якщо учасники на маршруті виявляються не зв’язаними основною мотузкою безпечним вузлом, за винятком перебування на самостраховці на станції;

– пункт 1в – вихід за обмеження фіксується при будь-якому торканні кінцівкою за межами траси – зовнішнього краю обмежувальної лінії; товщина обмежувальної лінії, якщо вона є, входить в розмір траси

  • пункт 1г – пропуск точки страховки фіксується, якщо учасник вийшов двома ногами вище точки страховки і не може до неї дістати, не роблячи перехвату.
  • пункт 1д – блокування здійснюється петлею основної мотузки або стандартними відтяжками.
  • пункт 1е – пункт (станція) страховки вважається пропущеним, якщо на ньому не організований прийом і випуск напарника по зв’язці.
  • пункт 1ж – контрольна ділянка вважається пройденою, якщо учасник, який йде першим, самостійно пройшов ділянку повністю і став на самостраховку.

– пункт 2 – відсутність страховки / самостраховки фіксується в наступних випадках:

– на пункті страховки учасник не має самостраховки або страховки
– мотузка для страховки учасника не проходить через страхувальний пристрій і карабін на станції або випущена з рук учасника, що страхує без закріплення спеціальним вузлом
– на станції для страховки використовується тільки одна незблокована точка страховки
– для страховки використовується одинарна мотузка, що не сертифікована UIAA як одинарна
– спуск дюльфером першого учасника без верхньої страховки, а другого – без «схоплюючого»  вузла

– пункт 5 – неправильна страховка / самостраховка фіксується у таких випадках:

– невикористання при страховці пристрою для страхування або неправильне його використання
– використання немуфтованного карабіна в якості центрального на станції, при закріпленні спусковий мотузки, на самостраховці, з страхувальним пристроєм
– незамуфтованний карабін, який використовується як центральний на станції, на самостраховці, страхувальному пристрої, при закріпленні мотузок
– самостраховка учасника на станції без використання центрального карабіна; фіксується також у тому випадку, якщо один вус самостраховки проклацнутий в центральний карабін, а фактично навантажене «плече» станції.
– при спуску мотузка зв’язки перетирає спускову мотузку
– не зав’язаний вузол на кінці дюльферної мотузки
– не зав’язані кінці подвійної мотузки при спуску або вузол подвійної мотузки не закріплений
– страхування, самострахування і рух учасника на одному “зажимі”
– провисання петлі мотузки для страховки нижче ніг учасника, який страхує
– довжина петлі самостраховки більше 1,5 м.

– пункт 6 – спорядження вважається втраченим, якщо воно впало на землю, залишилося на місці старту, після старту проходження наступної ділянки залишилося на попередній ділянці або залишено на трасі після Фінішу.

 

0 Comments

Leave a reply

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

*

CONTACT US

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Sending

©2018  ФЕДЕРАЦИЯ АЛЬПИНИЗМА И СКАЛОЛАЗАНИЯ ГОРОДА КИЕВА

Log in with your credentials

Forgot your details?